fbpx
Τηλ: 211 18 24 998
Email: info@nutripass.gr
Τηλ: 211 18 24 998
Email: info@nutripass.gr
10
11
2018

5 τροφές για δυνατό εγκέφαλο

Η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν υπάρχει το μαγικό χάπι για την πρόληψη της εγκεφαλικής γήρανσης.

 

Έτσι ακριβώς δεν έχει βρεθεί κάποιο συγκεκριμένο τρόφιμο που να θωρακίζει τον εγκέφαλό μας.

 

Ένα πλήρες Διατροφικό Πλάνο με τις συγκεκριμένες επιλογές που σου αποκαλύπτουμε παρακάτω μπορούν να αποδειχθούν ο καλύτερος σύμμαχος για τον εγκέφαλό σου!

 

Η τελευταία επιλογή είναι η αγαπημένη μας!

 

1) Πράσινα Φυλλώδη Λαχανικά: το λάχανο, το σπανάκι, τα μανιτάρια και το μπρόκολο είναι πλούσια σε θρεπτικές ουσίες όπως η βιταμίνη Κ, η λουτεΐνη, το φυλλικό οξύ και το βήτα καροτένιο τα οποία μπορεί να βοηθήσουν στην επιβράδυνση της γνωσιακής γήρανσης.

 

2) Λιπαρά Ψάρια: τα ω-3 λιπαρά οξέα που περιέχουν έχουν συνδεθεί με την υγεία του εγκεφάλου. Καταναλώστε 2 φορές την εβδομάδα και προτιμήστε αυτά που είναι χαμηλά σε υδράργυρο όπως ο σολομός, ο μπακαλιάρος και κτλ.

 

3) Μούρα: Περιέχουν τα μαγικά φλαβονοειδή που συμβάλλουν στην βελτίωση της μνήμης. Σε μια μελέτη του 2012 που δημοσιεύθηκε στο Annals of Neurology, ερευνητές στο Brigham διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν δύο ή περισσότερες μερίδες φραουλών και βατόμουρων κάθε εβδομάδα καθυστέρησε η μείωση της μνήμης τους έως και δυόμισι χρόνια.

 

4) Τσάι και Καφές: προσφέρει κάτι περισσότερο από μια βραχυπρόθεσμη ώθηση συγκέντρωσης. Σε μια μελέτη του 2014 που δημοσιεύθηκε στο The Journal of Nutrition, οι συμμετέχοντες με υψηλότερη κατανάλωση καφεΐνης βαθμολογήθηκαν καλύτερα στις δοκιμές της διανοητικής λειτουργίας. Η καφεΐνη μπορεί επίσης να συμβάλει στην εδραίωση νέων αναμνήσεων, σύμφωνα με άλλες έρευνες.

 

5) Καρύδια:  Μια μελέτη του 2015 από την UCLA σύνδεσε την υψηλότερη κατανάλωση καρυδιών με βελτιωμένες βαθμολογίες σε γνωστικές εξετάσεις. Τα καρύδια είναι υψηλά σε έναν τύπο ω-3 λιπαρού οξέος που ονομάζεται άλφα-λινολενικό οξύ (ALA), το οποίο βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και προστατεύει τις αρτηρίες. Αυτό είναι καλό τόσο για την καρδιά όσο και για τον εγκέφαλο.

 

ΤΕΛΟΣ σου αφήσαμε την αγαπημένη μας και ιδιαίτερα θρεπτική επιλογή. ΦΥΣΙΚΑ είναι το Αυγό το οποίο είναι πλούσιο σε χολίνη, ένα θρεπτικό συστατικό που μπορεί να έχει θετικές επιδράσεις στη γνωστική λειτουργία.

Συντάκτης: Ιωάννης Αντωνίου

Ο Αντωνίου Ιωάννης είναι ένας πεπειραμένος και χαρισματικός Nutrition Coach όπου σκοπός του είναι να εμπνέει και να συνεργάζεται με ανθρώπους που θέλουν να μεταμορφώσουν το Σώμα και την Ζωή τους. Στην δικιά του φιλοσοφία αλλά και στην προσέγγιση που έχει δημιουργήσει με την ομάδα του μέσω της Nutripass στοχεύει στον καλύτερο δυνατό συνδυασμό, μέσω της Διατροφής, της Άσκησης και του Coaching, προκειμένου να επιτυγχάνονται πλήρως οι στόχοι του καθενός και να τους εκπαιδεύει βήμα-βήμα στο πως να διατηρούν τα αποτελέσματα για μια ζωή.

ΣΧΟΛΙΟ
0

Leave a reply