Απαγορευτική η Άσκηση ανα ηλικία;

1 min reading time

Η άσκηση μπορεί να σας προστατέψει από χρόνιες ασθένειες και να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την ανεξαρτησία και την κινητικότητά σας. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες στις 16 Σεπτεμβρίου, όσο μεγαλώνουμε, τόσο λιγότερο δραστήριοι γινόμαστε.
 
Οι ερευνητές ανέλυσαν στοιχεία από μια εθνική έρευνα για την υγεία το 2014, εστιάζοντας σε ενήλικες ηλικίας 50 ετών και άνω. Περίπου το 28% των ατόμων δεν είχαν ασκηθεί για ένα μήνα. Αλλά η σωματική αδράνεια αυξήθηκε με την ηλικία: οι μη αθλούμενοι ανήλθαν σε περίπου 25% των ατόμων ηλικίας 50 έως 64, περίπου 27% των ατόμων ηλικίας 65-74, και περίπου το 35% των ατόμων 75 ετών και άνω.
 
Τα καλά νέα; Δεν είναι ποτέ αργά να ξεκινήσεις να κάνεις άσκηση! Έχουμε ερευνητικές μελέτες που δείχνουν ότι η αλλαγή από το να είσαι ανενεργό σε ενεργό άτομο-είτε στη δεκαετία του ’40, του ’50, του ’60, ή ακόμα και στα 70-είναι ευεργετικό για την υγεία », λέει ο Δρ Ι-Min Lee, καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ.
 
Στοχεύστε για 150 λεπτά την εβδομάδα μέτριας έντασης δραστηριότητα, όπως το ζωηρό περπάτημα. Εάν δεν είστε σε θέση να εκπληρώσετε το στόχο, να θυμάστε ότι κάθε σωματική δραστηριότητα θα παρέχει οφέλη για την υγεία σας, για αυτό κάντε ότι μπορείτε σύμφωνα πάντα με τις συμβουλές του γιατρού σας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.